Arena Nationala si Generatia de Aur…un vis

Am fost la meci…stadion frumos, atmosfera de vis…la ce bun? Recunosc ca sunt un incurabil nostalgic al fotbalului jucat de Hagi si al lui. In esenta jocul nationalei e acelasi, ne aparam, ii prindem pe contre si cu putin noroc, vezi jocul de la Instanbul, le dam gol. Si atunci de unde nostalgia daca nu s’a schimbat nimic?
Pai s’o luam din poarta spre atac:
Tatarusanu vs Stelea, il bate Stelica la “fundul gol”pe cel alintat Tata. Pana si Prunea era mult mai exact decat stelistu’.
Fundas dreapta? Am avutasa ceva? Nu..si aici nu sar in apararea luiTamas, dar Piti a avut ceva cu el de l’a pus sa joace aici, pai altfel nu imi explic cum flancul drept a fost bulevard. Sa mai fac comparatia cu Dan Petrescu?… Nu e cazu’.
Fundasi centrali: Goian si Chiriches vs Belo si Prodan…aici cred eu se afla singurul jucator care se ridica la nivelul celor din generatia anilor 90..da, Chiriches imi place, are stiinta jocului.
Fundas stanga: Rat vs Selymes. Eu zic ca sunt cam la acelasi nivel.

Daca in aparare,portarul si flancul stang suntem mediocrii, mijlocul terenului – plange…pai marti am avut doar mijlocasi defensivi, nu tu creatie, nu tu imaginatie, nu tu pasa filtranta nu nimic. Mai are rost sa compar trio-ul Pintili, Bourceanu, Torje cu Lupescu, Popescu, Munteanu?

In atac Marica, Grozav, Stancu il egaleaza la individual sau la pachet pe Raducioiu?Si totusi, ce are echipa nationala de acum si nu a avut nationala anilor 90? Raspuns: stadion.
Concluzia vizitei de marti de la Bucuresti e simpla: Mi’e dor de vremurile cand aveam echipa si nu aveam stadion.Sau daca le aveam pe amandoua? Un vis…

P.S: Hagi, nu a fost omis din comparatie ci nu s’ a vrut realizarea unui astfel de exercitiu.

Lasă un comentariu